Leave the world behind

Älskar den låten, den är ungefär 1 år gammal men jag har börjat lyssna på den igen.
Inte radio editen utan club- eller dirty south remixen! :)
Älskar baaaseen!

Igår var jag och firade Elins 18 årsdag. Jag var ganska lugn men det var riktigt kul ändå, och underbart:)
Lärde mig en hel del om klassen faktiskt. Lärde mig att James inte tål mycket dricka pga sin höga ämnesomsättning, så han blir wasted direkt. Fick träffa den fulla Elin också, och hon är precis lika söt som den nyktra:) Fick reda på att hela min klass (även dom som endast lyssnar på Death metal) går loss på - och älskar låten "tik tok" med Ke$ha.

Jag taggade till som fan när Jonas gick ut på terassen utan skor och sa att han skulle frontflippa ut i snön.
Hade varit riktigt epic...Om han då inte bangade till slut-.-

GOT ME ALL FIRED UP FOR NO REASON!

Men jag hade det väldigt trevligt igår, så tack så mycket Elin för inbjudan!:)

Mest random på hela kvällen var nog när jag träffade Emelie på tbanan "hem"? haha. Jag vet inte riktigt hur jag reagera men jag blev förvånad iaf :S :P hah
Aja jag kände mig lite skruvad igår(A)

Nu ska jag rätta en engelska uppsats som ska ut till karolinska sen, so I better get busy!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0