Cause when the roof cave in and the truth came out

Tagit igen lite sömn nu iaf. Hade sovit i 3.5 timme igår efter fredagsfesten men i natt sov jag faktiskt 14 timmar:)
Har bara lite ont i ögonbrynet/pannan idag efter Sacke "hitch" samaks "wingmanande".
Men trots det måste jag säga att jag hade det väldigt mysigt iaf:) Det blev även en hel del skratt den kvällen tack vare Sakarias då, som spårade totalt:D<3

Idag blir det pulkaåkning med lillebror, städa rummet lite, plugga lite matte + läsa "a kiss before dying" och sedan får ni se:) Skriver on me blogg om det senare!

AH juste! Alpresan är betalad nu också:D SOO STOOKEED. Nu väntar jag bara på att min nya bräda ska komma och sen blir det till att shredda utan gränser!

"press the toe edge, put some cheese on it, look back and relax" - trick tip på backside rodeo haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0