Call me Mr. Ameliorate

Som min goda vän Petter skulle sagt; "Kompis det går bra nu"

Tänkte byta genre helt och hållet. Började med electro för ett litet tag sen men sen kollade jag igenom min mapp och såg några hiphop projekt som jag måste/vill göra klart också:)
Så nu ska jag alltså hålla på med electro house och hiphop. Kanske börjar jobba med genren som blev introducerad för inte så länge sedan av David Guetta - dvs "electro hop" som det kallas.

Aja vi får se. Det ironiska i mitt liv är att jag alltid levt efter ett visst motto "goda saker tar tid", ändå så försöker jag påskynda processen av att bli världens ledande musikproducent (som då är mitt mål).
Men jag ska bara "lean back" och "pull up my pants" och "do ma thang" och "let the chain hang" och så får jag se vart jag hamnar:)

Ta, ta, ta ,ta  TARELUGNT!

Kompis det går bra nu! I skolan känns att stabilt - det är ju bara början på terminen och allt kommer att bli 99^99 gånger svårare, men JUST NU känner jag mig rätt så bra när det gäller skolan.
Så bra saker sker on all Levels!
Riktigt glad över att ha träffat E:)

Jag ska börja se fram emot saker mer, än att hålla mig kvar i det förflutna. Funderar på om mina låtar ska fortfarande handla om saker som hänt eller om jag ska byta stil helt och producera musik som ska handla om framtiden. Känns mycket mer sunt att byta faktiskt. Men vi får se! LEAN BACK remember!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0