Time is now

Heeeey bloggeen!<3<3<3

Haha ok... jag vet inte varför jag skrev så:O
Anyways! 9 timmars jobb och projektet börjar se mindre ut som ett projekt och mer ut som en låt nu!:)
Good stuff!

Oj, såg nu att klockan är 00.08 vilket betyder att det är nu bara 17 dagar kvar!!!
Om 17 dagar sitter jag på en buss med 79 människor. Efter oss kommer vi ha en likadan buss full med 80 pers till!

Vart ska vi??

VAL THORENS!

Det kommer bli grymt! Mina nya prylar borde komma till min polare i miami any day nu så jag ska be honóm att skicka brädan och resten med next day air så jag får om så fort som möjligt!:D

Riktigt taggad på att få köra den nya brädan - den nya typen av bräda, för mig iaf.
Aldrig kört på en nudelbräda - den är så mjuk att man kallar den för nudel...

Ska bli så jävla kul att flowa på den!

JUSSTE, jag är ledig imorgon:) Vilket innebär plugg då -.- men självklart ska jag ha kul också!
Hoppas ngn annan är taggad på att göra ngt för jag pallar inte slappa hemma som en gammal toffel!
Kanske glider in till stan och fixar jobb:O Vi får seee!

Och ännu en gång - jag vet inte varför jag skriver så sjukt som jag gör just nu, är kanske lite trött...
aja vi ses imorn pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0