PC!

Var ledig idag, men jag gjorde inget... Absolut inget!
Stortagga däremot inför sportlovet med att ligga i sängen med ballerinakakor och nöta filmen "I RIDE PARK CITY" som är fan en av de top 3 bästa snowboardfilmerna jag har sett någonsin!

Fyfan!!!! Ska börja med plugget alldeles snart - stressa igenom det, och sedan kolla på filmen en gång till!
Ska kolla på "THEY CAME FROM..." också men jag tror inte att ngt jag kmr att se nu framöver kan toppa PARKCITY filmen!

Min efterlängtade Nitro T1 bräda är hos mig om ungefär en vecka. Samtidigt kommer mina (vita med lila glas) smith goggles<3<3<3 GATO SUAVE asså!

Jag är så övertaggad att jag inte pallar med skolan just nu... Fan, spanska tills imorn, svenska tills på torsdag (ligger efter) och Fysikprov nästa vecka!!! Jag har lagt fysiken på hyllan för att hinna med matten (vilket var riktigt bra för mig - det går riktigt bra i matten) men fysiken kommer jag faila helt.

Men jag ser ändå fram emot att komma till skolan imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0