Nya låten update #2

Första minuten är nu helt klar, sitter bara och lyssnar på introt och övergången till draget hela tiden.
Draget är också mer eller mindre klart, ska bara fixa till en synth och bastrumman.
Kvar att göra är då breaket (Kommer att kräva massa arbete). Men efteråt är allting perfa:) Gillar det jag har hittills väldigt mycket. Kanske tar in någon som kan droppa lite röster till låten - iaf jag känner att det behövs.
Riktigt exalterad för snart ska jag starta företag i mitt namn. Därefter kommer då mina nya låtar att hamna på spotify, itunes etc...
På klubben kommer jag att spela mina egna verk så jag är väldigt stookad just nu.
Jag var ju lite skeptisk förut - tänkte lägga ner direkt med elektron, men nu har jag nästan kommit in i det;)

Hoppas på att bli klar och fixa copyright så snart som möjligt så att jag kan lägga ut den så omtalade (av mig) låten här på min "blogg" ;P


               |<------------------------------->|

Juste ja, jag är sjuk nu också:( VÄLDIGT JOBBIGT! Fick reda på att min bräda kommer (FÖRHOPPNINGSVIS) på torsdag nästa vecka - JAG ÅKER PÅ LÖRDAG MORGON!!! Så det blir fett stressigt:/ HOPPAS IAF ATT DEN KOMMER I TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0