Fan va fort...

veckan har gått.

Har gjort mycket, men jag vet inte om jag har prioriterat rätt.
Rummet är iaf förberett för målning, ska bara sortera lite bland allt skit jag har och endast spara det som jag inte kan leva utan - resten ska slängas.
Massa ting som ska göras i skolan - som jag måste göra i skolan, hemma får jag ingen lugn och ro.
enda tiden hemma då jag har lugn och ro, det är när jag lyssnar på musik så högt att jag inte kan höra mina egna tankar. Men då kan jag ju inte plugga...
Väldigt nöjd med helgen ändå. I fredags bestämde jag mig för att inte vara "party-marty" på festen. Istället spenderade jag kvällen - med ett par berka, Madde och Sofie - i soffan. Vi snackade en hel del och jag njöt verkligen av samtalet och miljön! Alla verkade ha GOOD TIME! Bästa med kvällen var:
1. Att se Madde dansa - HI-LA-RIOUS!
2. Snacka med Sofie - det var länge sen vi gjorde det!
3. Käka kebabtallrik på natten på grillen - Träffade bl a Alice och Leggan där!:)

Så som sagt, jag tog det lugnt!

Gårdagen var väldigt skön!
Vaknade upp och mådde prima. Prima men ändå sådär "häng-dräggig":P
Mene jag passade brorsan till kl halv 3 typ, sen taggade jag in till Solna med Marre. Vi drog på öppethus på SAE.
Det var en bit att gå från Solna Centrum till SAE men det var riktigt skönt att promenare, vädret var ju typ perfa!
Mene jag känner mig väldigt nöjd med SAE och deras utbildningar - lät riktigt grymt, så om jag inte sticker utomlands (som planerat) så kommer jag definitivt att plugga där i ett år efter gymnasiet.

Måste fixa lägenhet också! Ska börja leta snart!

Mene kvällen då...Lördagskvällen...
Inte så mycket att säga - inget blev som planerat men det var underbart ändå.

SAE:












Tänkte avsluta med att säga förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0