Crazy

Nya house synthen klar! Måste bara jobba runt och ändra lite ändå för den känns lite för mainstream just nu när Calvin och Deadmau5 är uppe i rampljuset - Men den är grym!!
Mycket jobb + mycket passion + mycket kunskap och tänkande; LÖNAR SIG!

Efter sportlovet ska jag jobba lite på skyddsrummet medan jag letar jobb på andra ställen!

MEN! Vadå efter sportlovet?! Sportlovet är nu!! Det är sportlov om 5 dagar, dvs om 5 dagar sitter jag på en buss med Earth, Wind & Fire - Let's groove tonight i lurarna och är påväg till Val Torre.
Sjukt taggad! - samtidigt som jag känner fet press just nu. Jag åker om 5 dagar och mina prylar ska komma på någon utav dagarna. De ska komma!! De måste komma!!


...Skriver matte D prov imorn också! PÅ MORGONEN! Grejt, men jag vettefan hur det ska gå till - SL uppmanar ju folk till att stanna hemma!?! Asså dom är ju sjuka i huvet. Stog i aftonbladet att dom inte har någon krisplan alls att följa. ÄR INTE DET TYP BLAND DET FÖRSTA MAN MÅSTE HA MED NÄR MAN REDOVISAR EN FÖRETAGSIDÉ FÖR ATT KUNNA STARTA FÖRETAGET?
ÅSNOR HELA BUNTEN!


Gissa vem som va och hälsa på mig häromdan också?! Haha ni vet ju vem, bilden ligger uppe på fb. Där har vi en till riktig ÅSNA!

Aja nu ska jag coola ner mig - en bra vecka väntar. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0