Chit

Gah, elektrolåten är snart helt klar. Fan vad mycket jobb det är med detaljerna! Men det låter ju så sweet när man är klar!

Mitt humör har gått lite upp och ner dom senaste dagarna... Det får mig att tänka på min musik. Att när jag jobbar med housen så känns det bara som att jag kan leverare glada känslor genom den. Poängen med låten är ju att lden ska göra människor glada och få upp dom på dansgolvet... Men jag känner mig ju inte riktigt glad, det får mig att tänka på att jag kanske bör överge housen... For now.
Ska sätta mig i soffan snart och kolla på "I ride park city" igen och efter det ska jag väl dra på mig lurarna och sätta på keyboarden - om jag orkar. Jag känner mig ganska trött, redan nu liksom.
Jag känner mig väldigt "trumspelsugen" också. Har fan ingen plats för egna trummor så jag längtar till skolan faktiskt, eftersom där kan jag spela hur mycket jag vill, så mycket som jag hinner. ÅÅ jag vill spela nu nu nu!!!

Om 12 dagar sitter jag på en buss med my new gear som ska ta mig till Val thorens. Just nu känns det som att jag inte kommer att banga på ngt där nere. Kommer nog inte köra på de feta hoppen som Heikki Sorsa kör på, men close enough asså!
Jag har taggat med snowboardfilmer och gått igenom alla rotationer i huvet nu i flera månader inför denna resa.
Allt det där tillsammans med adrenalinet och känslan av att vilja komma bort, samt dunket i hörlurarna kommer pusha mig som fan. För att inte äns nämna all the booze...

Good Times.

Hah fan va jag känner mig nere just nu - kan inte beskriva... Hare fint iaf! tare lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0